Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(3)
Forma i typ
Artykuły
(3)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Nauczyciele
(3)
Temat
Biblioteki - organizacja i zarządzanie
(2)
Czytelnik - metodyka pracy z użytkownikiem
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Koncepcje zarzadzania jakością / // W: Jakość usług bibliotecznych w społeczeństwie informacujnym / pod red. Joanny Kamińskiej i Beaty Żąłędowskiej-Król . - Warszawa: Wydaw. SBP, 2009. - S. 13 -62.
Autor
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Etyczne aspekty zarządzania jakością // W: Jakość usług bibliotecznych w społeczeństwie informacujnym / pod red. Joanny Kamińskiej i Beaty Żąłędowskiej-Król . - Warszawa: Wydaw. SBP, 2009. - S. 167 -193.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Badanie potrzeb i satysfakcji użytkowników bibliotek/ // W: Jakość usług bibliotecznych w społeczeństwie informacujnym / pod red. Joanny Kamińskiej i Beaty Żąłędowskiej-Król . - Warszawa: Wydaw. SBP, 2009. - S. 63 - 114.
Autor
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej